fredag 29 januari 2010

Ut och fota......

Jag har varit på stan idag. Skulle ändå in på möte med jobbet och det slutade strax före 11. Så jag ville verkligen ha en ny kamera hittade en som vart 400 billigare (någon rea). Då vart det en försäkring och en lite trevlig radio för rea pengarna.
Så nu är jag ägare av en Olympus X-925 med 12 megapixlar som varken tål fukt eller hetta. Tur jag försäkrade mej. Ska gå ut och ta en fullmåne bild om den inte pajar av kylan.
Att gå ut och fota var inget problem men sedan ska bilden in i datorn och sedan hit och det går över mitt förstånd.
Jag blir så trött på mej själv. Nej jag är bra det är tekniken som är bättre. Eller något....Det blev bara bananskal av min stämningsfulla månskens bild. Den sköna månen är lös i datorns vindlingar. Och jag känner mej som den jäkla bananen.

Inga kommentarer: