tisdag 11 november 2008

En utmaning!

Har fått en utmaning av Nina. Jag antar den.
Man ska berätta sju saker om sig själv både alldagliga och knäppa.
1. Jag gillar rejäla frukostar.
2. Jag tar alltid upp liftare.
3. Jag har både ätit Doogy (hundfoder) och Björnklister som vi hade i skolan på 60-70-talet. Oooo den söta gröna burken med sin lilla röda spatel.
4. För 30 år sedan åkte jag buss till Indien.
5. Jag älskar att läsa böcker.
6. Jag kommer inte ihåg vad författare, skådespelare, musiker heter.
7. Jag gillar att sy galna kläder.
Nu ska man i sin tur utmana 7 stycken. Så det blir Mirijam, Ida... sen vet jag inga mer som har bloggar som kollar på den här sidan.

1 kommentar:

Hanna sa...

Hej! Mirijam utmanade mig och jag kommer så småningom att anta den utmaningen. Medan jag väntar på inspiration kan jag berätta att jag och min bästis låste in oss på hennes rum när vi var små och FROSSADE i björnklister, det bästa godiset. Samt att jag hade lite söta hundgodisar dekorativt upplagda i en skål i köket och under en fest tog de nästan slut. Lite för salta, tyckte en bekant.
/Taxen Oskars matte